3goo zamierza nas jeszcze w tym roku zaprosić do bijatyki studia Dimps Corporation, znanej do tej pory wyłącznie w Kraju Kwitnącej Wiśni.
Na takie wydarzenie czekał pewnie cały świat spragniony nowych wyzwań i bijatyk 2D. Stworzona w 2004 roku gra, wraz z jej kontynuacją z 2005 roku zyskała w Japonii fanów za sprawą charakterystycznych bohaterów, strategicznej rozgrywce i zgrabnie zaprojektowanej grafice.
Fabuła The Rumble Fish przenosi nas do schyłku XX wieku, we wschodnim obszarze pewnego kraju doszło do klęski żywiołowej na dużą skalę. Katastrofa zniszczyła sektor finansowy i zburzyła wieżowce na dużym obszarze, niszcząc życia 158 000 osób. Konglomerat Probe-Nexus, powszechnie znany jako Probe, rozpoczyna odbudowę wschodniej części kraju. Probe przenosi własną bazę operacyjną do zrujnowanego sektora i buduje ogromne miasto zarządzane przez korporację. Obdarzony kolosalnym kapitałem i najnowocześniejszą technologią, współczesny Babilon składa się z drapaczy chmur (które zawstydzają stare wieżowce) największego centrum handlowego na świecie i obiektów rekreacyjnych, które można pomylić z parkiem rozrywki. Były to olśniewające narodziny symbolu nowego stulecia. Stało się najważniejszym miejscem na planecie i zostało ochrzczone Zone Prime. Jednak gdzieś w niezabudowanym sektorze zachodniego bloku, znajduje się obszar znany jako slumsy…
„Rumble Fish to bardzo pamiętna gra dla nas w Dimps. Opracowaliśmy ją jako dwuwymiarową bijatykę zgodną z arkadową PCB Atomiswave opracowaną przez Sammy Corporation. Ambitny projekt, który wykorzystywał różnorodne formy ekspresji wizualnej w granicach możliwości płyty systemowej, która ma już prawie 20 lat. Jestem dumny z tego co osiągnęliśmy. Teraz 3goo po raz kolejny rzuca światło na serię The Rumble Fish. Jestem podekscytowany potencjałem nowego rozwoju serii.” – Takashi Nishiyama, CEO Dimps Corporation
„Osobiście jestem od dawna fanem Dimpsów i bardzo się cieszę, że mogę przedstawić światu ten ukryty klejnot. Jesteśmy głęboko zaszczyceni, że Dimps nam to umożliwiło. Gra oferuje miksturę mechanik inspirowanych różnymi bijatykami – teraz wprowadzamy ją na konsole, aby wszyscy mieli do niej łatwy dostęp. Mamy nadzieję, że jesteście tak samo podekscytowani, że ją otrzymacie, jak my ją wydamy.” – Nicolas Di Costanzo, CEO 3goo