Twórcy Reus i Renowned Explorers pozwolą nam odkrywać boskość, Kickstarter może uczynić ją lepszą.
Godhood, gra, w której wcielimy się w rozmaitych bogów, projektując i rozwijając swoje religie zadebiutuje w systemie Wczesnego Dostępu na Steamie już w maju, ale jego twórcy, Abbey Games, wierzą, że mała kampania na Kickstarterze, prosząca o 50 tysięcy dolarów może znacząco wspomóc grę, pozwalając na jej rozwinięcie i dodanie prastarych bóstw i czczących je kultów. Ludzie zdają się zgadzać, że to dobry pomysł, bo mając jeszcze 26 dni do końca kampanii, studio zebrało już połowę potrzebnej kwoty.
Abbey Games pokazało w Reusie i Renowned Explorers, że potrafi robić kreatywne, ciekawe i angażujące na długie godziny gry, które jednocześnie nigdy nie osiągnęły statusu tytułów wybitnych. Godhood zdaje się zawierać sporo kreatywnej radości, którą można zauważyć w poprzednich produkcjach studia, a sama idea eksplorowania tego, jak może kształtować się bóstwa, którego naczelną ideologia jest czystość albo płodność lub zostania ponurym, mrocznym bogiem wydaje się całkiem ciekawa.