Popularna seria sprzedała się o milion sztuk za słabo, ale nowe wcielenie Titanfalla nadrobiło wszelkie straty.
Kilka dni temu informowaliśmy, że w ciągu zaledwie pierwszej doby w Apex Legends zagrało 2,5 miliona graczy, a przed upływem siedmiu dni liczba ta przekroczyła dziesięć milionów. Jednocześnie Electronic Arts poinformowało, że Battlefield V sprzedało się poniżej oczekiwań, co doprowadziło do spadku wartości akcji firmy o zawrotne 14% – najwięcej od dekady. Wszystko to stało się jednak, zanim inwestorzy poznali wyniki Apex Legends i rzucili się na znacząco przecenione akcje, wybijając je w górę o 16%.
Poza wydawcą, to także dobry sygnał dla Respawn, którego normalne Titanfalle nie okazały się wielkimi hitami, mimo bardzo dobrych wyników sprzedażowych – „dwójka” przegrała z wydanym w tym samym okresie Battlefieldem 1. Teraz jednak wydaje się, że studio znalazło receptę na sukces, a nadchodzący w drugiej połowie roku tytuł w świecie Star Wars może pomóc jeszcze bardziej.