SOEDESCO przymierza się do nowej generacji konsol, przygotowując odświeżoną komunikację wizualną i rozszerzając zakres działania na kraje Europy Środkowo-Wschodniej oraz Rosję.
Co więcej robi to z białostocką agencją PR-ową Galactus, której nie obce są podobne działania promocyjne, na froncie tak krajowym, jak i zagranicznym. Indie wydawca przy tej okazji zaprezentował również odświeżoną komunikację wizualną, na którą składają się slogan „It’s in your hands” oraz przyjemny dla oka, nowy logotyp firmy. A jak ćwierkają wróble, niebawem postawi do pionu nowy layout oficjalnej witryny internetowej, ogłaszając że trwają prace nad tytułami przeznaczonymi na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X.
Gdybyś zastanawiał się jakie gry ma w swoim portfolio wydawniczym SOEDESCO spieszę z informacją, że są to chociażby Truck Driver, Earthlock: Festival of Magic (całkiem przyjemny jRPG dostępny często w różnorodnych przecenach na Switchu – przyp. red.), Among the Sleep czy seria Adam’s Venture, o której pisaliśmy przy nieco innej okazji. Jeśli zatem jesteś fanem gier spod szyldu tego wydawcy, powinieneś się cieszyć, że firma z Rotterdamu dostrzega potencjał tkwiący m.in. w Polsce.