Zombiaki sprzedały się lepiej dzięki Epic Games Store, twierdzi Saber Interactive, twórcy gry.
World War Z, gra bazująca na wydanym lata temu filmie, który dzielił tytuł, ale absolutnie nic więcej z książką wydaną jeszcze wcześniej, zadebiutowało osiem dni temu na Epic Games Store oraz konsolach i sprzedało już ponad milion kopii, z czego aż 250 tysięcy na PC. Saber Interactive pochwaliło się, że ten bardzo solidny wynik jest w dużym stopniu zasługą współpracy z Epiciem (w domyśle: zamiast sprzedawania gry na Steamie), a gra sprzedała się świetnie w Europie – w brytyjskich rankingach sprzedaży udało jej się wyprzedzić The Division 2. Twórcy twierdzą, że gra, będąca najnowszą iteracją „left-4-deadopodobnych” sprzedała się wręcz powyżej oczekiwań.
Premiera ta zdaje się też być dużym sukcesem dla sklepu Epic Games – tak duża sprzedaż ekskluzywnego dla niej, a jednocześnie umiarkowanie dużego tytułu może być wyraźnym sygnałem dla innych średnich wydawców, że sklep Epica da im większą widoczność niż zatłoczony, wydający tysiące gier rocznie Steam. W sytuacji, gdzie wielu graczy wścieka się na Epic za podpisywanie umów na wyłączność, z takimi argumentami firma może być w stanie szybciej skończyć proceder wykupywania gier na półroczne czy roczne okresy ekskluzywnej dostępności trochę szybciej, niż planowała.