I szereg podwykonawców – choć tym razem z nieco innych powodów.
Valve przyznało, że zwolniło 13 etatowych pracowników zajmujących się sprzętem oraz nieokreśloną ilość podwykonawców z tej samej dziedziny. Wygląda na to, że zwolnienia wynikają z zarzucenia prac nad jakimś VRowym projektem przez Valve i redukcję zapotrzebowania na personel w dziale hardware’u. Plotki na temat zwolnień pojawiły się już miesiąc temu, gdy Nat Brown poinformował, że nie pracuje już dla firmy.
ohai 🙂 so as of 7 Feb I’m no longer doing VR at Valve – if I left your question unanswered or your bug unfixed, DM or [email protected] – happy to help connect you with good folks still there! kthxbye!
— Nat Brown (@natbro) March 7, 2019
Valve jest prywatną, nie notowaną na giełdzie firmą, więc informacje o decyzjach tego typu rzadko docierają do opinii publicznej. Firma przekonuje jednocześnie, że redukcje nie mają wpływu na jej działalność.