Dziesięć utworów wyceniono łącznie na 20 tysięcy dolarów.

Ubisoft po raz drugi zwraca się do fanów z prośbą o pomoc w realizacji fragmentu nadchodzącej gry. Po tym, jak na E3 w ubiegłym roku firma ogłosiła swoją współpracę z HitRecord, platformą, na której użytkownicy mogą wykonywać zlecenia, realizując całość lub część rozmaitych projektów, firma mocno oberwała za brak jasnych warunków płatności za rzeczy, które miałyby trafić do Beyond Good and Evil 2. Teraz warunki są jasne: Ubisoft chce dziesięciu utworów i płaci za nie po 2000 dolarów.

Pieniądze te trafią w całości do wykonawców, którzy przygotują całe utwory, lub zostaną rozdzielone między użytkowników, którzy dołożą swoją cegiełkę do powstających kompozycji, grając na przykład na jednym instrumencie albo użyczając swojego głosu. Istnieje pewna szansa, że i tym razem sprawa wybuchnie Ubisoftowi w twarz, biorąc pod uwagę, że dwadzieścia tysięcy dolarów to niezbyt duża kwota za spory fragment ścieżki dźwiękowej, jednak póki co najciekawsze jest to, co stworzą ludzie, chcący zarobić na tworzeniu utworów opisywanych jako „agresywny utwór grim punkowy” albo „kuszący kawałek popowy”.