Sesje zdjęciowe dla przypadkowych przechodniów miały dodatkową niespodziankę.
Digital Extremes sporo zainwestowało w promocję Warframe w tym roku – przed tym weekendem, podczas którego odbył się TennoCon pisaliśmy o pełnowymiarowym MOA i Masce Lotosu przygotowywanymi na wystawę dla fanów. Podczas samej imprezy twórcy ogłosili konkurs, w którym nagrodą jest wycieczka w kosmos, by zostać „pierwszym w historii kosmicznym ninją”, w którym startować może każdy, kto po prostu gra w grę, a najwierniejsi, wracający do niej codziennie, tylko zwiększają swoje szanse na zwycięstwo.
Twórcy Warframe przygotowali też całkiem ciekawą akcję – sesję zdjęciową na ulicach Nowego Jorku, podczas której przechodnie pozowali z repliką wielkiego laserowego działa z gry, znanego jako Opticor. Specjalnie przygotowany radiowóz i skrzynka na listy eksplodowały tuż przed zrobieniem zdjęcia, dając efekt, jaki widzieliśmy w wielu „jajcarskich” wideo, choć zazwyczaj nie skupionych na promocji gry komputerowej.