Biegnij, skacz i wspinaj się. Powtórz trzy razy w obliczu ewoluujących poziomów. Na początku może było łatwo, ale każdy kolejny przebieg nie będzie już tak prosty.
Triple Take zaczynał jako prototyp gry na game jamie. Jego twórca, brytyjski deweloper FlyAway ujawnia nam, jak będzie wyglądać rozgrywka w finalną wersję i co wyróżnia platformówkę na tle setek innych projektów (z minimalistyczną oprawą graficzną). Triple Take ukaże się na PC 6.10.2022 r. Tymczasem możemy wypróbować demo gry.
Triple Take ma nas wrzucić w wir nieoczekiwanych doświadczeń następujących błyskawicznie po sobie, jednak najważniejszym wyróżnikiem rozgrywki ma być ewolucja poziomów. Reszta przypadnie do gustu wielbicielom speedrunów i precyzyjnego skakania – błyskawiczna akcja, skoki po ścianach, wspinaczka, pływanie… Pierwsze ukończenie poziomu ma być proste, jednak kolejne podejście będzie zupełnie inne od poprzedniego. A każdy z poziomów (zgodnie z tytułem) będziemy musieli ukończyć trzy razy. Łącznie w Triple Take zmierzymy się z ponad 50 poziomami w pięciu monochromatycznych światach (z cieniowaniem). Twórcy gry dodają, że Triple Take to horror. Nie tylko w sensie stopnia złożoności rozgrywki.