Dzięki uprzejmości firmy Techland mamy dla was dwa kody wersji Xbox One nowego Tormenta. Zadanie konkursowe jest bardzo proste.
Wystarczy podać w kilku żołnierskich zdaniach, co podobało wam się w Planescape Torment i czym ta gra różniła się od ówczesnej konkurencji w postaci Baldur’s Gate. Wypowiedzi prosimy umieszczać w komentarzach w tym wątku. Konkurs trwa do niedzieli 3 grudnia do godziny 21:00. Wkrótce potem ogłosimy dwójkę zwycięzców, czyli autorów najciekawszych naszym zdaniem wypowiedzi.
[spoiler alert] „Nie ufaj czaszce”… To, co najbardziej podobało mi się w P:T, to tragedia towarzyszy głównego bohatera, których on nie pamięta, a którzy stanęli już wcześniej na jego drodze i nigdy nie mogli się od niego uwolnić. Fantastyczne dialogi z Dakkonem i nauki kręgu Zerthimona, odkrywanie tajemnic towarzyszy. Szczególnie historie Ignusa i Dakkona. Najbardziej od Baldurów P:T różnił się właśnie tym unikalnym pomysłem na rozgrywkę. Nowatorska fabuła i pomysł na nią nie mieścił mi się w głowie (czy choćby Przybytek Zaspokajania Żądz Intelektualnych, nie-uwodzący sukkub itd). Dodatkowo nie dało się umrzeć, a w wielu przypadkach to pobudka w kostnicy potrafiła pchnąć grę do przodu. Gra dawała do myślenia na różne tematy. No bo cóż może zmienić naturę człowieka?
Coś tym razem nie było wielu chętnych na Xboxowe kody. The Cripple proszony jest o kontakt mailowy ([email protected]) celem odbioru nagrody 🙂