A Ubisoft rozdaje darmową grę tym, którzy kupią z wyprzedzeniem.

Debiut Metro Exodus na Epic Games Store generuje masę konsekwencji i problemów, tymczasem Ubisoft wydaje się być całkiem zadowolony ze swojej decyzji, by zrezygnować ze współpracy z Valve i sprzedawać się tylko przez EGS i Uplay – The Division 2 ma lepsze wyniki przedsprzedaży od pierwszej części gry. Warto jednak zaznaczyć, że większa część zamówień przedpremierowych to zakupy na Uplay – Ubisoft odnotował sześciokrotny wzrost na tej platformie i traktuje EGS jako wsparcie, a nie główny kanał sprzedażowy. Yves Guillemot poinformował inwestorów, że współpraca z Epic jest okazją, by przedstawić gry nowym grupom klientów.

Jednocześnie kupujący przed premierą dostaną w momencie wydania gry jedną z trzech starszych produkcji Ubisoftu: Far Cry Primal, Ghost Recon Wildlands lub Watch Dogs 2. Promocja obejmuje zarówno Epic Games Store jak i Uplay, a czas na odebranie gry gracze będą mieli do 19 marca.