Autor Smash Hit oraz Does not Commute kontratakuje. Tym razem w Teardown http://teardowngame.com, grze w której cały świat został zbudowany z voxeli, a naszym zadaniem jest takie przygotowanie sobie otoczenia, by po następnie wykonać zaplanowane zadania. Na przykład zdobyć kilka kart kodowych.
I tu zaczynają się problemy, bo w Teardown podniesienie pierwszej karty kodowej powoduje wszczęcie alarmu, co oznacza, że od tego momentu zaczyna się wyścig z czasem. Denis Gustafsson, twórca Teardown sprytnie to sobie wymyślił – najpierw zwiedzanie otoczenia, potem chwila kreatywnej rozwałki i ustawiania elementów, umożliwiających pokonanie drogi na skróty i wreszcie akcja: kilkanaście sekund na zrealizowanie zadania. Sam świat poskładany z voxeli, podczas destrukcji nabiera uroku Minecrafta. Są też pojazdy i całkiem dobrze zrealizowana symulacja fizyki. Oby projekty poziomów dorównały pomysłowości na zabawę z voxelami.
It’s finally time to reveal the game I’m working on. It’s called Teardown. You can read about all the details on the game homepage: https://t.co/9r96Xy1pky or wishlist on steam: https://t.co/Xbw3PeNdfe pic.twitter.com/PluMVLIIC5
— Dennis Gustafsson (@tuxedolabs) October 1, 2019
Teardown we wczesnym dostępie zobaczymy na Steamie już na początku 2020 roku.