Autor Smash Hit oraz Does not Commute kontratakuje. Tym razem w Teardown http://teardowngame.com, grze w której cały świat został zbudowany z voxeli, a naszym zadaniem jest takie przygotowanie sobie otoczenia, by po następnie wykonać zaplanowane zadania. Na przykład zdobyć kilka kart kodowych.

I tu zaczynają się problemy, bo w Teardown podniesienie pierwszej karty kodowej powoduje wszczęcie alarmu, co oznacza, że od tego momentu zaczyna się wyścig z czasem. Denis Gustafsson, twórca Teardown sprytnie to sobie wymyślił – najpierw zwiedzanie otoczenia, potem chwila kreatywnej rozwałki i ustawiania elementów, umożliwiających pokonanie drogi na skróty i wreszcie akcja: kilkanaście sekund na zrealizowanie zadania. Sam świat poskładany z voxeli, podczas destrukcji nabiera uroku Minecrafta. Są też pojazdy i całkiem dobrze zrealizowana symulacja fizyki. Oby projekty poziomów dorównały pomysłowości na zabawę z voxelami.

Teardown we wczesnym dostępie zobaczymy na Steamie już na początku 2020 roku.