Dungeon crawlery przyjmują różne formy, od przepięknych klasyków z widokiem obracanym co 90 stopni, po drużynowe rozwałki, obserwowane z góry. Najważniejsze w dungeon crawlerach jest dużo podziemi i dużo skrzyneczek do pootwierania. I równie dużo broni do miotania w bossów.

Going Under zaplanowano jako pastisz gatunku. Nie dosyć, że tworzona przez Aggro Crab Games w Seattle gra opowiada o startupie technologicznym, któremu w Krzemowej Dolinie powinęła się noga, to jeszcze będzie okazja przekonać się, że pod eleganckimi zabudowaniami kampusu, kryją się podziemia pełne bossów do pokonania. Bo w piwnicach znajduje się piekło startupów, którym się nie powiodło. I w tych oto pięknych okolicznościach przyrody, z pierwszą lepszą bronią, jaka nawinie się pod rękę ruszamy do boju. Premiera debiutanckiej gry Aggro Crab Games została zaplanowana na 2020 rok, zobaczymy ją na PC i konsolach.