Jedna z najlepszych polskich gier ostatnich lat pobiła samą siebie.
Superhot był niesamowitym sukcesem – gra, która zaczęła się od małego dema zmieniła się w niezależny bestseller sprzedając na samym Steamie od jednego do dwóch milionów kopii – SteamSpy nie podaje obecnie dokładnych liczb – a dostępna jest także na PS4 i Xbox One. Szybko okazało się też, że gra nadaje się idealnie do gry w VR, co przełożyło się na kolejne 800 tysięcy sprzedanych kopii Superhot VR, z których większość została prawdopodobnie sprzedana na PlayStation 4. Jak podaje Callum Underwood pracujący dla wydawcy gry, Raw Fury, wynik ten wygenerował większy zysk niż oryginalny produkt.
SUPERHOT VR, with over 800,000 sales across platforms, has generated more revenue than the original SUPERHOT
— Callum Underwood (@DevRelCallum) April 15, 2019
Jak? Trudno powiedzieć dokładnie, ale prawdopodobnie dużą rolę odegrały tu steamowe zniżki, przeceny dla wspierających na Kickstarterze i inne bonusy, których w przypadku VRowej wersji było zwyczajnie mniej. Nie zmienia to w żaden sposób faktu, że wyniki obu produkcji są bardzo imponujące – takich liczb może zazdrościć Superhotom nawet CD Projekt, którego doskonała Wojna Krwi najpierw sprzedała się słabo na GOGu, by potem wygenerować sprzedaż w przedziale 100-200 tysięcy kopii na Steamie.