I znaczący spadek przychodów w stosunku do poprzedniego roku.
Square Enix doniosło o 33 milionach dolarów nadzwyczajnej straty, wynikającej z konieczności reorganizacji pracy swojego najnowszego studia triple A, Luminous Productions, które początkowo miało wspierać produkcję gier AAA i innych treści, takich jak filmy, ale po reorganizacji skupi się na produkcji nowych tytułów. Zanotowano też spadki sprzedaży, i przychody o połowę niższe niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku, nawet mimo wydania najnowszej odsłony przygód Lary Croft. Zgodnie z notą prasową wyśledzoną przez serwis Gematsu, przychody Square zmalały o 15% rok do roku, co oznacza 100 milionów dolarów mniej dla wydawcy.
Square Enix nie opublikowało jeszcze dokładnych danych finansowych związanych ze sprzedażą Shadow of the Tomb Raider, ale wiadomo już, że w porównaniu z częścią z 2013 roku, sprzedaż fizycznych kopii gry spadła o 70%. Wydawcy raczej nie pomogły też niedawne kontrowersje związane z Shadow of the Tomb Raider i obniżką ceny gry o 50% miesiąc po premierze – wielu fanów z pewnością czeka teraz na kolejną tego kalibru przecenę, nim sięgnie po zamknięcie trylogii.
Pomimo tych spadków Square Enix prognozuje niemal 8% wzrost przychodów w skali całego roku w porównaniu z 2017. Szacowany ostateczny wynik finansowy firmy do 2,39 miliarda dolarów.