Debiutancki projekt sztokholmskiego studia You Will Get There wygląda jak… ubrane w ciepłe barwy tła LIMBO. To wciąż teatr cieni, rozgrywający się w półotwartym świecie Gloom, pełnym przerażających spotkań i niesamowitych miejsc.
Autorzy mówią o Somber jako o wersji LIMBO tworzonej w stylu Tima Burtona, z dodatkiem mechaniki zaczerpniętej z serii Ori. W zręcznościowej platformówce poprowadzimy przyjazne, acz zabójcze stworzenie, które pomaga innym będącym w potrzebie i naprawia to co zepsute. Poza tym nasz protagonista będzie się toczyć, podskakiwać, wspinać i próbować wydostać z mrocznego świata, do którego zagląda zbyt mało światła. Opowieść ilustruje muzyka Jonatana Söderströma.
„Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy pracować nad Somber naszym celem było stworzenie bujnego, żywego świata wypełnionego niesamowitymi detalami i ciekawą rozgrywką. Jak można się spodziewać, jesteśmy teraz po kolana w pracach nad rozwojem gry i cieszymy się każdą sekundą. Nie możemy się doczekać, aby pokazać światu przerażające piękno Somber w 2022 roku!” – David Söderström, główny programista, You Will Get There
Somber będzie dostępny na Steamie w pierwszym kwartale 2022 roku. Ceny gry jeszcze nie ustalono.