Minimalistyczny styl, oszczędna stylistyka i jakże sprawnie zakręcona logika Sokobana w otoczce Starożytnej Grecji i równie starożytnych tragedii.
Gra opowiada o losach Ajschlosa, który w zamian za przychylność dla ludu jego ojca ma zbudować świątynię godną wielkiego Zeusa. Jest tylko jeden warunek – wszystko musi zrobić sam.
Sokobos to układanka logiczna stworzona przez jednoosobowe studio Daisy Games (mieszczące się w Czechach) z jednej strony sprawnie operuje spartańską stylistyką prostych figur geometrycznych zabarwionych kilkoma barwami, z drugiej – kreatywnie rozwija pomysły z Sokobana. Będziemy zmuszeni do przesuwania przedmiotów na miejsca zgodne z ich przeznaczeniem, przemieszczania filarów, fragmentów posągu Zeusa, a nawet układani z kawałków świątyń. Im dalej w ten labirynt poukładany z 60 trudnych zagadek, tym więcej mechanik i nowych elementów (mostów do zbudowania, elementów do obracania, bram do otwierania, płytek naciskowych…). Nie ma obaw – w grze uwzględniono opcję cofania ruchów. Nie zapomniano również o daltonistach, uwzględniają możliwość przełączenia wyświetlania grafiki na tryby trichromatyczny, dichromatyczny i monochromatyczny.