Potężne maszyny, stworzone przez ludzi w ramach projektu Hivemind, zbuntowały się. Teraz przemierzają one puste ulice w poszukiwaniu swoich twórców, jednak nie zdają sobie sprawy z tego, że nadszedł już czas, aby im się przeciwstawić.
Strategiczna, turowa gra karciana z elementami roguelike’a studia Cybernetic Walrus, w której akcja rozgrywa się w dystopijnej przyszłości, zaprosi graczy do świata opanowanego przez zaawansowaną sztuczną inteligencję. Przejmiemy kontrolę nad grupą dzielnych bohaterów biorących udział w ataku mechów dziesiątki lat temu i pomożemy im ponownie ocalić ludzkość. Przy pomocy talii kart będziemy poruszać się, atakować wrogów używając unikalnych broni, jak również unikać ciosów antagonistów. W miarę postępu misji fabularnych ulepszymy i połączymy karty, by je wzmocnić, znajdziemy niszczycielski arsenał bojowy oraz mądrze zaplanujemy taktykę przed stoczeniem pojedynku. Niszczenie wszędobylskich Miażdżycieli, śmiercionośnych dronów, czy robotów Puppies otworzy nam bowiem dostęp do nowych kart dla naszych herosów. Producenci ujawnili także dwa z trzech trybów rozgrywki, które wypróbujemy w Early Access. Tryb Story Mode umożliwi nam poprowadzenie do zwycięstwa zaufanej drużyny bohaterów, a dzięki opcji Daily Challange odbędziemy starcia w misjach z losowo wybranymi postaciami.
„Rise of Humanity to duża i złożona gra strategiczna. Planujemy dodać 270 kart do jej pełnej wersji, a także 8 postaci i różnych wrogów. Jest to projekt, który wymaga od nas wiele pracy i chcemy mieć pewność, że wykonamy ją dobrze, zanim gra trafi do wszystkich.” – deweloperzy Cybernetic Walrus
Rise of Humanity ma ukazać się w 2021 roku we wczesnym dostępie na komputerach PC (Steam).