Eliminacja lub dominacja – taki jest cel rozgrywki w modelach 1v1 lub 3v3, którego będziemy doświadczać jeszcze w tym roku na ekranach PC.

Retooled studia Swarm Creations ma rzucić wyzwanie naszym umiejętnością i zaprosić do płynnej, dynamicznej strzelaniny, która na rozgrzewkę rzuci nas w wir potyczek z nieuczciwą SI i hordami robotów – model sztucznej inteligencji zakłada reagowanie na działania gracza. Model walki w zapowiedzianym FPS-ie to arena shooter na złożonych mapach (które przetestują umiejętności naszego poruszania się), ze stałym powiększaniem zdobytego arsenału. W Retooled przewidziano także drużynowy mulitplayer.

Retooled to debiutancki projekt szwedzkiego studia założonego przez Olivera Lagerblada. Gra została po raz pierwszy zaprezentowana w 2014 roku, od jesieni 2019 jej autor pracuje nad rozwojem pomysłu w pełnym wymiarze godzin. Cel, który postawił sobie Olivier to tworzenie FPS-a skupiającego się na rozgrywce taktycznej, traktując drugorzędnie reakcję i refleks.