Studio Chicken Launcher wraz z Awaken Realms (debiutującym w roli wydawcy cyfrowej gry) wyprowadzają postapokaliptyczną grę dla gospodarzy rolnych i farmerów ze wczesnego dostępu do finalnej wersji na Steamie.
W skrócie chodzi o to, że ludzkość dokonała zniszczenia Ziemi i ucieka na Marsa (prawdopodobnie docelowo osiągnąć to samo). W roli Ellen Newland, która postanowiła przed ostateczną wyprowadzką z planety Ziemia odwiedzić dziadka – zaglądamy do naszego przodka i odkrywamy, że ten ostatni zaginął, a jego gospodarstwo całkiem niedawno zostało mocno zniszczone. Pozostaje więc zagłębić się w tym uroczym, acz postapokaliptycznym otoczeniu. Ellen ma zagadkę do rozwikłania, okolicę do posprzątania i jakieś poboczne zadania do wykonania dla miejscowej społeczności. Poszukiwania dziadka wiążą się również z ratowaniem zwierzątek z jego gospodarstwa. Postapokaliptyczny wątek obudowuje relaksacyjnego sima w zabawę w sprzątanie świata, czyli porządkowanie gór śmieci, przetwarzanie zasobów, które wykorzystamy do odbudowy i rozbudowy gospodarstwa. Nie brak tu typowych elementów sima rolniczego – poszukiwania nasion, nauki zasad rolnictwa, gotowania potraw z zebranych plonów oraz wymiany na przydatne przedmioty. Będzie można zatracić się w przyrządzaniu miodów, dżemów, majonezów oraz innych przetworów, albo wędrówkach przez Samotne Wzgórza (z obowiązkowym usuwaniem skażenia spowodowanego przez toksyczne wyziewy), ratowaniu zwierząt zagubionych pośród Mroźnych Szczytów (i naprawianiu wycieków ze starej fabryki), czy też rozbijaniu zapory, by uwolnić rzekę, która przywróci życie pustynnej dolinie…
Można również zadbać o estetyczne wykończenie domu za pomocą mebli i dekoracji oraz przedmiotów. Plus relaksacyjne odpoczywanie po wytężonej pracy rolnika pośród… zwierzaków. W grze uwzględniono również tryb kreatywny.
„Opuszczenie wcześniejszego dostępu i premiera na Steamie to prawdziwy kamień milowy dla No Place Like Home. Nie moglibyśmy tego dokonać bez wsparcia naszej społeczności. Bardzo ważne było dla nas upewnienie się, że głos społeczności jest słyszalny, a oni naprawdę pomogli ukształtować i sprawić, że No Place Like Home jest grą, jaką stało się dzisiaj. Od swoich skromnych początków jesteśmy niezwykle dumni z No Place Like Home, zwłaszcza że łączy ona poważne przesłanie dotyczące środowiska, z zabawną, relaksującą i satysfakcjonującą rozgrywką.” – Adrian Komarski, współzałożyciel wydawnictwa Awaken Realms