David Braben i Ian Bell mogą być dumni: pojazdy z Elite możemy nareszcie zobaczyć na ekranie maszyny stworzonej by grać w druciaki (tzn. grafikę wektorową bez wypełnienia i tekstur).

Wypuszczony na rynek dwa lata przed premierą Elite, w 1982 roku roku, Vectrex oferuje wektorowy wyświetlacz idealny do dynamicznych gier złożonych z kresek i punktów. Teoretycznie upchnięcie w 32-kilobajtowym kartridżu całego Elite’a jest możliwe, oczywiście kolorowe elementy interfejsu będą wymagały dodania nakładki z folii – ale to przecież standard dla gier z Vectrexa.

Wśród wcześniejszych projektów Rafla Kornmanna znajdziemy również port The Oregon Trail na Vectrexa.

Kolejne etapy prac nad portem Elite na Vectrexa obejmują m.in. stworzenie menu z opcjami stacji kosmicznej oraz ustawienie Cobry w trybie dokowania i przygotowanie jej do startu. Powodzenia komandorze Ralf!