Ambitny strzelankowy projekt 19 letniego Jakuba Cisło.
Przerobiliśmy już masę podobnych pomysłów – gier, które próbowały być retro, a jednocześnie nie do końca dostarczały to, na co wielu fanów liczyło. Świetnym przykładem jest STRAFE, który czerpał z nostalgii przy budowaniu modeli i poziomów, ale jednocześnie był rogue-likiem z proceduralnie generowanymi poziomami. Nieco inne podejście prezentuje Project Warlock od Buckshot Software.
Gra, która przez limitowany czas będzie dostępna jako ekskluzywny tytuł na GOGu, zaczęła swój żywot jako klon Wolfensteina, a potem ewolouowała w coś znacznie większego. Korzystająca ze sprite’ów i dość starannej stylizacji strzelanka obiecuje 60 poziomów, 72 różnych przeciwników, prawie 40 broni, 8 czarów i jeden bardziej nowoczesny element – możliwość ulepszania uzbrojenia i czarów przy pomocy perków.