Retrovibe wraz z Buckshot Software zapowiadają datę premiery Project Warlock II na czerwiec tego roku, co oznacza, że wielbiciele klasycznych FPS-ów (dziś zwanych po prostu boomer shooterami) mogą już planować wakacje (przynajmniej w Early Access).
Na dodatek filmowy zwiastun zdradza nieco z rozgrywki i przedstawia kilku z bossów, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć w pierwszym z rozdziałów gry. Docelowo w finalnej grze powalczymy przez trzy rozdziały (w różnych wcieleniach), na razie będzie okazja wbić się w buty Palmera, który ma za zadanie obronić rodzinny zamek przed najazdem demonów. Deweloperzy zdradzają również, że każdy z rozdziałów Project Warlock II będzie się składał z 6 ogromnych poziomów, nawet dziesięciokrotnie większych od tych, które pamiętają gracze z poprzedniej części gry. Filmowy zwiastun obrazuje także ewolucję otoczenia w Project Warlock II – znacznie więcej w nim trójwymiarowych, wielopiętrowych konstrukcji (a gdzieś w tle czuć echa dawnych starć w Quake’a, Hexena i Dooma).
Project Warlock II spędzi we wczesnym dostępie mniej więcej rok, więc na premierę finalnej gry prawdopodobnie poczekamy do czerwca 2023 r. Dokładna data premiery w Early Access tradycyjnie zostanie ujawniona wkrótce, tymczasem możemy sięgnąć po demo gry na Steamie lub GOG-u.
W skład stworzone przez Jakuba Cisło studia Buckshot Software obecnie wchodzi sześciu programistów, który kochają strzelaniny. Wydawcą Project Warlock II jest Retrovibe (założone w 2021 r.).