Niestety nie sposób odnaleźć precyzyjne daty wydań gier z lat 70. i 80., jak i informacje o wprowadzeniu na rynek automatów arcade. Stąd też pewne uproszczenie – jeśli w danym miesiącu pojawiła się na rynku jakiś automat lub tytuł – dodajemy o tym informacje przy datach, z adnotacją, iż precyzyjnych dat nie znamy. Oto i lata 70., 80., 90. oraz pierwsza dekada nowego tysiąclecia opisana piątkami 13. Zaczynamy od 1976 roku, w którym sporo się działo.

13 luty 1976 r.: Sega wypuszcza Road Race z płynnym przewijaniem i grafiką udajacą 3D (brak precyzyjnej daty)
13 sierpień 1976 r.: Sega wypuszcza Man T.T. aka Moto-Cross – wyścigi motocykolwoe, podobne do Road Race (dokładnej daty nie znamy), Fairchild Semiconductor wprowadza na rynek konsolę Channel F (brak dokładnej daty)

13 maj 1977 r.: nikt się nie odważył

13 styczeń 1978 r.: nikt się nie odważył
13 październik 1978 r.: nikt się nie odważył

13 kwiecień 1979 r.: Sega wypuszcza Head On (dokładnej daty nie znamy)
13 lipiec 1979 r.: nikt się nie odważył

13 czerwiec 1980 r.: nikt się nie odważył

13 luty 1981 r.: Konami wypuszcza Scramble, a Williams – Defendera (dokładnej daty brak)
13 marzec 1981 r.: nikt się nie odważył
13 listopad 1981 r.: Namco wypuszcza strzelaninę Bosconian (brak dokładnej daty)

13 sierpień 1982 r.: Nintendo wypuszcza Donkey Kong Jr., a Taito Jungle Hunt (precyzyjnych dat nie znamy), Eidansha Boshu Service Center zmienia nazwę na Enix i staje się wydawcą gier (brak dokładnej daty)

13 maj 1983 r.: Sega wypuszcza Astron Belt na lasersiku na rynku japońskim (precyzyjnej daty nie znamy), Atari wypuszcza Star Wars z kolorową, wektorową grafiką (również nie znamy dokładnej daty)

13 styczeń 1984 r.: nikt się nie odważył
13 kwiecień 1984 r.: Namco wypuszcza Gaplus, kontynuację Galagi (precyzyjna data nieznana)
13 lipiec 1984 r.: Data East wprowadza na rynek Karate Champ, wprowadzając na rynek bijatyki jeden na jednego (precyzyjnej daty nie znamy)

13 wrzesień 1985 r.: Nintendo wypuszcza Super Mario Bros.
13 grudzień 1985 r.: Namco wprowadza na rynek automat arcade Sky Kid, umożliwiający prowadzenie rozgrywki w dwie osoby (precyzyjna data nieznana)

13 czerwiec 1986 r.: tego dnia Activison łączy się z Infocomem

13 luty 1987 r.: dzień przed 13. na rynek trafia Bureaucracy od Infocomu
13 marzec 1987 r.: nikt się nie odważył
13 listopad 1987 r.: dzień po feralnym piątku na rynek wkracza Space Quest II: Vohaul’s Revenge

13 maj 1988 r.: nikt się nie odważył

13 styczeń 1989 r.: nikt się nie odważył
13 październik 1989 r.: dzień po piątku w USA debiutuje Sega Genesis

13 kwiecień 1990 r.: w tym miesiacu Konami wypuszcza Snake’s Revenge (bez udziału Hideo Kojimy), kontynuację Metal Gear (dokładna data nie jest znana), natomiast Williams – Smash TV (w tym przypadku również nie znamy dokładnej daty)
13 lipiec 1990 r.: dzień przed feralnym piatkiem Nintendo wypuszcza Final Fantasy

13 wrzesień 1991 r.: we wrześniu (nie znamy dokładnej daty) Namco automat arcade Starblade, jedną z pierwszych gier z grafiką 3D, w tym samym miesiącu S3 wypuszcza układ 86C911 – jeden z pierwszych akceleratorów 3D (również nie znamy precyzyjnej daty)
13 grudzień 1991 r.: Tecmo Super Bowl

13 marzec 1992 r.: Ultima Underworld: The Stydian Abyss wychodzi w marcu, jednak precyzyjnej daty wydania nie znamy.
13 listopad 1992 r.: Star Control II, choć precyzyjna data nie jest znana.

13 sierpień 1993 r.: w sierpniu wkracza na rynek automat arcade Daytona USA, nie znamy dokładnej daty, swoją premierę ma także Secret of Mana, jednak i w tym przypadku precyzyjna data jest nieznana

13 maj 1994 r.: nikt się nie odważył

13 styczeń 1995 r.: Bust-a-Move
13 październik 1995 r.: nikt się nie odważył

13 wrzesień 1996 r.: nikt się nie odważył
13 grudzień 1996 r.: Mario Kart 64 był blisko, wydany 14. grudnia

13 czerwiec 1997 r.: nikt się nie odważył

13 luty 1998 r.: nikt się nie odważył
13 marzec 1998 r.: nikt się nie odważył
13 listopad 1998 r.: nikt się nie odważył

13 sierpień 1999 r.: nikt się nie odważył

13 październik 2000 r.: nikt się nie odważył

13 kwiecień 2001 r.: nikt się nie odważył
13 lipiec 2001 r.: prawie wstrzelił się w ten dzień Mega Man Legends, wydany dzień później

13 wrzesień 2002 r.: nikt się nie odważył
13 grudzień 2002 r.: The Legend of Zelda: The Wind Waker

13 czerwiec 2003 r.: prawie w ten moment wstrzelił się Obsidian, jednak studio założono dzień wcześniej

13 luty 2004 r.: nikt się nie odważył
13 sierpień 2004 r.: nikt się nie odważył

13 maj 2005 r.: nikt się nie odważył

13 styczeń 2006 r.: nikt się nie odważył
13 październik 2006 r.: Gothic 3

13 kwiecień 2007 r.: nikt się nie odważył

13 lipiec 2007 r.: nikt się nie odważył

13 czerwiec 2008 r.: Civilization Revolution, Etrian Odyssey II: Heroes of Lagaard

13 luty 2009 r.: Perimeter 2: New Earth
13 listopad 2009 r.: nikt się nie odważył

Przypominamy, że Jason w 2017 r. spóźnił się na piątek 13…