Gdyby skrzyżować strzelaninę z elementami roguelike’a oraz sklonować pomysł z Tower Topplera lub Nebulusa do nowoczesnej platformówki – otrzymalibyśmy takie właśnie dzieło – z kamera przyczepioną do bohatera i światem obracającym się w jednej płaszczyźnie.

Strzelanina roguelite w tym pomyśle nabiera zupełnie nowych barw, gdy zwrócimy uwagę na zaokrąglone plansze, ukryte przejścia i opcję przeskakiwania w głąb etapu. Nie znam zbyt wielu gier poza Nano Assault DX z 3DS-a, które ukazywałyby pole rozgrywki z podobnej perspektywy, dlatego Orbital Bullet może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Gra dziś debiutuje w Early Access na Steamie. Ciekawa ujęcie kamery, połączone ze znakomicie zrealizowaną oprawą graficzną, dobrze zaprojektowaną mechaniką walki wróżą sukces projektowi studia SmokeStab.