Budząc się jako więzień jednego z hotelowych pokoi Ray Smith – człowiek bez przeszłości, próbuje dowiedzieć się, co się wydarzyło. Teraz, głównym jego celem jest odnalezienie swojego informatora, ukrywając się jednocześnie przed prześladowcami.

Akcja On Air będzie toczyć się w USA w 1969 roku, podczas huraganu Camille, który był drugim najsilniejszym cyklonem tropikalnym w historii Stanów Zjednoczonych. Rozgrywka obejmie rozwiązywanie zadań fabularnych i poszukiwanie niezbędnych przedmiotów o unikalnych właściwościach. Oprócz głównej historii, na każdym poziomie pojawią się dodatkowe questy, umożliwiające odkrywanie równoległych wątków. W trakcie gry klimat lat 60. stopniowo przekształci się w środowisko z elementami sci-fi, co będzie związane z pojawieniem się wielu futurystycznych mechanizmów oraz urządzeń. Napotkani po drodze wrogowie będą reprezentowani przez grupę postaci o indywidualnych zdolnościach i cechach skłaniających nas do znalezienia najkorzystniejszej metody walki z każdym z nich. Po dotarciu do informatora uzyskamy od niego meldunek o zaginionych pracownikach firmy Anchor i razem spróbujemy wydostać się z hotelu, korzystając z technologii niezwykłego świata.

„On Air powstaje na silniku Unreal Engine 4 z maksymalnie dopracowanymi modelami i środowiskiem. Nasz zespół stara się, aby obraz był przyjemny dla oczu, tak aby podczas gry chciało się patrzeć w szczegóły. Inspiracją dla fabuły byli dieła Howarda Lovecrafta, Stephena Kinga, Edgara Allan Poe, czasami czerpaliśmy też z naszych dziecięcych lęków i fantazji.” – deweloperzy RainStyle games

Premiera On Air nastąpi 20 grudnia 2021 roku na komputerach PC (Steam). Deweloperzy planują w przyszłości wydanie gry na konsolach Xbox One i PlayStation 4.