Przygodówka niemieckiego dewelopera Jonasa Manke zaprowadzi graczy w odkrywczą podróż przez starożytne uniwersum cudów.

Interaktywny świat dostarczy nam nie tylko przepiękne krajobrazy, ale również rzuci wyzwania w postaci łamigłówek, ukrytych skarbów i dziwnych stworzeń. Przedostając się przez bujne lasy, skąpaną w słońcu pustynię czy mroźną tundrę odblokujemy prawdziwy potencjał głównego bohatera oraz opanujemy unikalne umiejętności. Kluczem do poskromienia zdobytych mocy i zasilenia zapomnianych reliktów okaże się być nasz magiczny kostur, dzięki któremu przemieścimy się po lądzie, uzyskamy zawrotną prędkość, a także poszybujemy nad chmurami. W trakcie rozgrywki towarzyszyć nam będzie tajemnicza i melancholijna ścieżka dźwiękowa. Odpowiedzialny za jej stworzenie Benedict Nichols jest doświadczonym i wszechstronnym kompozytorem gier, filmów i produkcji telewizyjnych.

„Przed Omno zdobywałem doświadczenie produkcyjne jako niezależny animator przy wielu filmach i przedsięwzięciach. Praca w tym konkurencyjnym środowisku pomogła mi nie tylko zdobyć duże doświadczenie w tworzeniu gier, ale także w planowaniu projektów, ustalaniu realistycznych terminów i budżetów.” – Jonas Manke

Premiera Omno nastąpi w 2021 roku na komputerach PC (Steam) oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.