Kampania promująca od dawna wyczekiwany hit id Software jest już niemal na finiszu, okazuje się jednak, że twórcy gry mają w zanadrzu jeszcze kilka ciekawych materiałów.

Po pierwsze pojawił się specjalny, oficjalny spot telewizyjny. Półminutowe wideo w stylu godnym najlepszych hollywoodzkich trailerów pokazuje fragmenty rozgrywki i kilku ciekawych cutscenek:

Prawdziwą atrakcją jest jednak filmik od IGN, który w swoim niespełna pięciominutowym nagraniu zagłębia się w mechanikę gry. The Final Preview porusza między innymi kwestię mixowania różnego rodzaju specjalnych ataków, zupełnie nowych elementów otoczenia, a także wielkiej atrakcji dla fanów, czyli Battle Mode. To ostatnie ma być bardzo ważnym spoiwem w rozwijaniu community w grze – czymś, co było nieco zaniedbane w świetnej skądinąd pierwszej części z 2016 roku.

Doom Eternal pojawi się już 20 marca na PC, konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.