Sgt. Mark IV (autor modyfikacji) ogłosił plany na najbliższą przyszłość związane z rozwojem swoich projektów – Brutal Doom i Brutal Fate.

Informacja jest świeżutka, bowiem pojawiła się niecałą godzinę temu na oficjalnym serwerze Discord, nadchodzącej gry Brutal Fate. Sgt. Mark IV napisał, że utknął z tą produkcją w martwym punkcie i przyda mu się „płodozmian”, aby odświeżyć głowę i wznowić prace.

Dodatkowe opóźnienie nie powinno jednak nikogo zmartwić, bo wraz z wiadomością padła deklaracja, że do końca miesiąca światło dzienne ujrzy modyfikacja Brutal Doom w wersji v22, wraz z dedykowaną kampanią Extermination Day. Autor zamierza wrócić do Brutal Fate od maja.

Jak widać na powyższym obrazku, w przyszły weekend możemy spodziewać się sprawozdania z postępu prac nad nowym Brutal Doom, które zapewne zostanie zgodnie z tradycją opublikowane w formie filmu na kanale Youtube autora.

Osobiście jestem tą informacją bardzo ucieszony, bo kampania Extermination Day od dłuższego czasu była w swoistym, developerskim „czyśćcu” – z jednej strony udostępniono wersję beta, która nawet zawierała już komplet poziomów, a z drugiej strony Sgt. Mark IV sam podkreślał, że to jeszcze nie jest ostateczna iteracja i musi tu dołożyć pracy, a dodatkowo instalacja kampanii nie należała do najprzyjemniejszej (zaczynając od tego, że żeby w ogóle znaleźć tę dotychczasową wersję trzeba wiedzieć gdzie szukać, lub kogo pytać).

Czekamy zatem na koniec kwietnia 🙂

A co do Brutal Fate to przypominam, że jest to komercyjny projekt Sgt. Mark IV, o którym możecie przeczytać tutaj. Pierwotnie wersja Early Access miała trafić na Steam w styczniu 2021 roku. Później zmieniono ten termin na trzeci kwartał 2021, ale jak widać z najnowszych informacji na grywalną wersję przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.