W okresie przedświątecznym producent zestawów Meta Quest 2 zaprezentował swoje produkty na ekranach Piccadilly Lights w formie billboardów 3D.

Billboard oglądany z idealnego miejsca na ziemi zaskakiwał widzów realizmem i elementami pozornie wychodzącymi poza ramki ekranu. Oczywiście cel był jeden – marketing gogli Meta Quest 2, reklamujących się doznaniami związanymi z pędząca wprost w stronę widzów piłką nożną, czy też astronautą, sięgającym po pobliską latarnię. Nie zabrakło oczywiście Świętego Mikołaja na saniach, skręcającego w londyńską dzielnicę handlową.

Zakrzywione ekrany, złudzenia optyczne to pewnie niedaleka przyszłość cyfrowej reklamy zewnętrznej, która na dobre rozgościła się już w krajach azjatyckich. Pozostaje tylko zapytać kiedy na takie marketingowe atrakcje możemy liczyć w naszym kraju?

Reklamę wyprodukowało studio UNIT9 Films, jej reżyserem jest Ant Rubinstein.