Sega zbiera wspomnienia. Nieco ponad miesiąc pozostał do premiery nowych konsol dla nostalgików, co ich producent postanowił wykorzystać na kampanię promocyjną, zrealizowaną naszymi rękami.
Wystarczy do 13 sierpnia 2019 roku nagrać krótki, jednominutowy film ze wspominkami dotyczącymi Segi Mega Drive oraz Genesisa, wysłać zarejestrowany klip przez formularz umieszczony na tej stronie i czekać na finalny efekt, zobrazowany w kampanii promocyjnej Genesisa i Mega Drive’a Mini. Sega dopytuje: z jakim pierwszym przeciwnikiem zmierzyliśmy się na jej konsolach, w jaki sposób oszczędzaliśmy na wymarzoną konsolę, a może korzystaliśmy z uprzejmości bogatszego sąsiada (i męczyliśmy jego pady). Możemy też w charakterystyczny dla startującej konsoli sposób zakrzyknąć po prostu entuzjastyczne Sega!! (ok, jak dla mnie brzmiał to w tonacji molowej).
Przesyłane filmiki podlegają jednak pewnym restrykcjom: nie można pokazywać nagrań gier, należy unikać złożonych wzorów i logo na koszulkach, w nagraniu może występować tylko jedna osoba, a realizowane smartfonem wideo powinno być w orientacji horyzontalnej. Sega ma też gotową listę propozycji i zagadnień do minutowych nagrań: wspomnij skąd jesteś, podaj tytuł ulubionej gry, co najbardziej kręci cię w nowym Mini, a tak w ogóle to najlepiej symuluj startująca, 16-bitową Segę… na dodatek musisz być pełnoletni/pełnoletnia i nie być robotem (catpcha). Hm, przy takich obostrzeniach, to ja już straciłem entuzjazm do promowania Segi. No chyba, że nagle wyciągną na światło dzienne Makaron Mini.