Koch Media GmbH, spółka w pełni należąca do Embracer Group AB, zawarła dzisiaj umowę nabycia 100% udziałów firmy Flying Wild Hog, renomowanego i prężnie rozwijającego się niezależnego polskiego producenta gier na PC i konsole, takich jak ciesząca się uznaniem marka Shadow Warrior.

Przejęcie obejmuje trzy studia z siedzibami w Warszawie, Rzeszowie oraz Krakowie, które zatrudniają ponad 260 osób, uzupełniając grupę o ważne centrum rozwoju gier. Z jedenastoletnim doświadczeniem na rynku firma Flying Wild Hog będzie działać jako niezależne studio w ramach Koch Media. Obecnie studio pracuje nad czterema projektami, realizowanymi wspólnie z innymi światowymi wydawcami.

„Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że Flying Wild Hog dołączy do Koch Media i rodziny Embracer. Koch Media to renomowany wydawca, który docenił naszą wizję tworzenia najbardziej ekscytujących, szybkich i najlepszych tytułów akcji dla graczy na całym świecie. To, co napędza Flying Wild Hog, to ambicja zaskoczenia fanów wyjątkowymi wrażeniami z gier dostarczonymi w najwyższej jakości. Łącząc siły z rozwijającą się dynamicznie Grupą Embracer oraz Koch Media, będziemy mogli nadal się rozwijać i skupiać na dostarczaniu jeszcze bardziej ambitnych gier. Zakochaliśmy się w wizji Embracera, aby zbudować sojusz różnorodnych i utalentowanych studiów, które zachowują niezależność oraz swobodę twórczą. To niesamowita szansa dla nas, dlatego jesteśmy zachwyceni tym partnerstwem i tym, co przyniesie przyszłość” – stwierdził Michał Szustak, CEO Flying Wild Hog.

„Hogi, dołączając do naszej globalnej sieci studiów, pozwolą nam znacząco wzmocnić naszą pozycję na jednym z najbardziej tętniących życiem i rozwijających się rynków w Europie oraz zakorzenić nas mocno na niesamowicie mocnej scenie deweloperskiej w Polsce. Po rozszerzeniu działalności wydawniczej Koch Media na początku tego roku poprzez wejście na rynek azjatycki i wzmocnieniu naszej amerykańskiej placówki wydawniczej, dalsze budowanie sieci studiów poprzez dodanie tej prawdziwej potęgi pozwoli nam rozwijać port folio własnych gier, zwiększyć możliwości rozwoju, a także wykorzystać efekt synergii w grupie jeszcze lepiej w przyszłości” – dodał Klemens Kundratitz, CEO Koch Media.