Cała góra problemów do ogarnięcia szykuje się w King of the Dwarves, grze, która da nam okazję wykopać we wnętrzu monumentalnych skał równie imponujące hale, przejścia, komnaty i przytulną grotę dla króla krasnoludów.

Symulator życia podziemnej kolonii krasnoludów przyda się na naszym dysku, jeśli kopanie w ziemi i skałach nie jest nam obce, a planowanie przestrzenne krasnoludzkiego impeperium od zawsze było naszym marzeniem. Studio Tag of Joy umożliwi nam obejrzenie serca góry od samego środka i rozbudowę podziemnej twierdzy w każdym możliwym kierunku. W mechanice rozgrywki przewidziano zarządzanie zasobami, decydowanie o zadaniach robotników, poszukiwania cennych skarbów i surowców, trening wojowników oraz konstruowanie kuźni i laboratoriów. Wszystko po to, by wytwarzać broń i chronić siedzibę przed wrogami i katastrofami naturalnymi. Góry (wraz ze skrywanymi w nich zasobami) będą proceduralnie generowane, a kolonie liczone w setkach budowniczych, górników, kowali, badaczy i wojowników gotowych na nasze wezwanie. Oprócz zarządzania gospodarka podziemnego królestwa będzie trzeba walczyć z orkami i goblinami, przecierać szlaki handlowe i zawierać sojusze. Plus badana nad technologią i bronią, przewidywanie katastrof i trzęsień ziemi, ujarzmianie lawy i wodospadów…

Daty premiery King of the Dwarves nie znamy, wiemy tylko tyle, że twórcy gry wciąż poszukują właściwej góry (gdziekolwiek by teraz się wspinali lub prowadzili wykopaliska).