Właściwie maił to być news jak co dzień – o nowym symulatorze papieża, bądź coś w tym stylu – jednak kolejny symulator kogoś lub czegoś przegrał ze steamową rzeczywistością. I ofertą Bmc Studio. Autorem takich hitów jak Dabwoman: When The Dab Isn’t Sexist, Coughing Simulator 2020 i There Is A Genie In My Szechuan Sauce. W skrócie – mamy do czynienia z twórca awangardowym i postmodernistycznym.
Na tym tle zapowiedź najnowszej gry zatytułowanej Each Sale I Drink a Glass of Water, której premiera już 1 maja 2020 r. – nie jest szczególnie zaskakująca. W założeniach ten eksperyment z pogranicza flashmoba, performance’u i mema skłoni autora gry do skonsumowania zawartości szklanki z wodą za każdą zakupioną kopię gry. Na dodatek to zadanie zostanie uwiecznione na filmie, a co piątek wszystkie nagrania z wypijanych szklanek wody trafią jako zawartość do wymienionej gry. I tak przez cały rok. Zakładając, że Bmc Studio osiągnie dotychczasową popularność w zakresie sprzedaży gier – autora tego pomysłu czeka nagranie ok. 250 filmów i tyleż szklanek wody do wypicia i udokumentowania. Jeśli jednak wieści o tym pomyśle rozniosą się… to Bmc Studio może mieć problem z dotrzymaniem obietnicy. Przy założeniu, że w ciągu roku sprzedaż przekroczy 10 000 egzemplarzy gry (której cena raczej nie przekroczy 15 zł), nawet będąc równomiernie rozłożona w czasie – autor tego pomysły musiałby wypijać 27 szklanek wody dziennie, co jest równoznaczne z wypijaniem ok. 5,5 litra wody. I na tym etapie ów steamowy performance zaczyna być niebezpieczny dla zdrowia autora tego pomysłu. Pamiętajcie więc, by podczas tworzenia swoich projektów dobrze zbalansować rozgrywkę i system mikropłatności.