Czy to reklama „Persona 6: Emo krocz za mną” czy nowa odsłona „Battle Royale”? Nie, to nowe „Call of Duty”.
Zamiast przedstawiać żołnierzy, czołgi i karabiny z drugiej wojny światowej, japońskie reklamy najnowszej odsłony militarnej serii przedstawiają ubranych na czarno graczy dzierżących w dłoniach kontrolery, zjednoczonych pod hasłem „nie możesz wygrać w pojedynkę”. Dobre hasło, prosto z inspirującej mangi typu battle shonen. Japońscy fani komentujący plakaty na twitterze podchodzą do nich dość sceptycznie i trudno im się dziwić.
CoDWW2の広告がダサい?
流石に老舗タイトルの広告がそんなダサくなるわけないだr ゴロゴロゴロドシーン(椅子から転げ落ちる) pic.twitter.com/BV3Yq8M2RV— りんかいさん(datto) (@rinkaisan) November 5, 2017
Że niby sami mamy sobie przetłumaczyć hanji?
Druga sprawa – mało 'blogowy’ ten… news.