Pośród wielu zapowiadanych, testowanych (na graczach) i rozważanych (do wydania) symulatorów z logo wydawcy PlayWay – ten jeden wydaje się intrygujący.
Zamiast odświeżać, odnawiać i rekonstruować – mamy przerażać i przyprawiać o mocniejsze bicie serca tych, którzy odważą się odwiedzić nawiedzone domostwo. Zadaniem gracza będzie więc nastraszyć solidnie gości, stawiając ściany, drzwi i zapadnie, wprowadzając gości do labiryntów pełnych przerażających atrakcji. Plus upiorne obrazki, efekty świetlne, dostosowana do straszenia kolorystyka, pułapki i zakupy nowych atrakcji… Brzmi trochę jak tower defense ze strachem w roli paska życia. Polem rozgrywek będą m.in. nawiedzone podwórka, lasy, stare fabryki, opuszczone szkoły, zamknięte szpitale, namioty cyrkowe, zniszczone place handlowe i dawno nieodwiedzane parki rozrywki.
Odwiedzając stronę projektu na Steamie możemy zapisać się na playtesty wersji pre-alfa. Do dyspozycji będzie ponad 50 elementów budynków, ponad 30 dekoracji, 10 pułapek i 5 efektów. Rozgrywkę na pierwszym poziomie zaplanowano na ok. godzinę. Playtesty rozpoczną się 19 maja 2022 r., potrwają do 2 czerwca.