Debiutancka gra Sole Survivor Game wkracza w fazę wczesnego dostępu, a my (za opłatą) będziemy mogli podążać pokrętnymi tropami kultystów.
Czy strategia o kultystach, osadzona gdzieś w latach 70. ma szansę stać się kultowa? Zobaczymy, jak zbudujemy pierwsze miejsce kultu, projektując wszystko – od bóstwa do czczenia, przez miejsce na spa (do ładowania energii), aż po skuteczne unikanie starć z agencjami rządowymi i innymi niewiernymi. W procesie budowania własnego kultu uwzględniono m.in. rekrutację świeżych kultystów, zapewnianie rozrywek i przyjemności rekrutom oraz sięganie po ich pieniądze, by mieć własne pieniądze. Monolity, łazienki, hipnokomory i sypialnie – to ledwie część wystroju siedziby kultu, która przyjdzie nam rozbudować. Do tego będzie też sporo pracy u podstaw – jak wysyłanie sługusów szerzących słowo bóstwa, wykradanie przedmiotów, które ubarwią siedzibę oraz okolicznościowe potyczki z niedowiarkami. Jest coś jeszcze: sami możemy określić cel działania kultu, od ognistej apokalipsy po… powrót dawnych bóstw (z niewiadomych powodów przypominających gigantyczną kałamarnicę).
Premiera Honey, I Joined a Cult na Steamie we wczesnym dostępie już dziś.