FPS tworzony przez studio StickyLock doczekał się krótkiego pokazu zapisu z rozgrywki w Histerę, gry zaplanowanej do wydania w modelu free-to-play.

Barwny multiplayer na pierwszy rzut oka przypomina zróżnicowane mapy z Unreal Tournament, jednak holenderskie studio Northplay ma dla wielbicieli potyczek kilka niespodzianek. Wspomniana w tytule „usterka” może spowodować, że spojrzymy na ten projekt przychylnym okiem. Projekt realizowany na silniku Unity kręci się właśnie wokół glitchy – usterek w grze, które wydarzą się podczas rozgrywek. Trzy przemiennie wyświetlane mapy nawiązujące stylem i wyglądem do różnych epok z historii ludzkości. Gwałtowne przeskoki w czasie i przestrzeni będą również połączone ze zmianą uzbrojenia – dostosowaną do danej epoki. Losy bitwy będą więc raz zależeć od karabinów, innym razem od potyczek na miecze. Galeria uzbrojenia obejmuje m.in. łuki i strzały, granaty gazowe, włócznie i karabiny snajperskie. W programie historycznych wycieczek przewidziano prehistoryczny płaskowyż z pliocenu, XX-wieczny Nowogród rozdarty wojną i futurystyczną metropolię Montorro. Mapy za każdym razem będą generowane proceduralnie, co oznacza, że nie uda się zapamiętać punktów orientacyjnych, a żadna rozgrywka nie będzie taka sama. Histera we wczesnym dostępie trafi do graczy z deatchatchem jako podstawowym trybem gry, w przyszłości do wyposażenia gry dołączy edytor poziomów w Warsztacie Steam.