Koniec ze straszeniem nieprzyzwoicie nieodzianymi sukubicami, potworami z piekła rodem – czas na horror w Moskwie i podróż do wymiaru koszmarów sennych – tym razem zaprojektowany przez Black Rat Studio.

Autorzy pierwszoosobowego horroru Uventa i detektywistycznej przygodówki Spiritual Calling ponownie zamierzają nas straszyć w perspektywie pierwszej osoby. Tym razem w dwóch wymiarach (ale wciąż w 3D) – rzeczywistości oraz koszmarów. Rzecz będzie toczyć się we współczesnej stolicy Rosji – Moskwie, a do wiernego odwzorowania otoczenia wykorzystana zostanie fotogrametria. Maxim poszukuje swojego zaginionego ojca, a wiodące do niego tropy tkwią w koszmarach sennych, które nawiedzają głównego bohatera tej opowieści. W rozgrywce duży nacisk ma być położony na narracje, skradankę oraz łamigłówki. Brzmi sztampowo, ale sam tytuł gry może nieźle nakręcić sprzedaż.

Gra zostanie zrealizowana na Unreal Engine 5. W 2022 roku Help Me! doczeka się kampanii na Kickstarterze, natomiast pierwszy zwiastun filmowy zostanie zaprezentowany 16 grudnia 2021 roku, podczas Madnight 2021: Horror Showcase. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że sprzedaż Succubusa przekroczyła 100 000 kopii.