Oto pierwsza polskojęzyczna książka, która podejmuje w sposób kompleksowy rodzinne aspekty funkcjonowania gier wideo. Na ponad 200 stronach „Gier wideo w środowisku rodzinnym. Diagnoza i rekomendacje” opisane zostały najważniejsze zjawiska związane z obecnością gier wideo w życiu rodzinnym, między innymi kwestie growych kompetencji rodziców i ich dorastających dzieci, wpływu gier wideo na odbiorców czy edukacyjnego i wychowawczego potencjału tego medium.
W książce zaproponowano możliwie holistyczne i unikające skrajności ujęcie gier elektronicznych. To znaczy, że przedstawione zostały zarówno zagrożenia związane z obecnością tego medium w życiu rodzinnym – i częściowo szkolnym – jak i jego pozytywny potencjał. Nie zabrakło też rozdziału, w którym prezentowane są praktyczne sugestie dla rodziców czy wychowawców dorastających graczy. Z racji swojej uniwersalności jest to książka, która powinna trawić w gusta nie tylko rodziców, ale też nauczycieli, pedagogów, edukatorów medialnych, studentów czy nawet twórców gier i samych graczy – szczególnie tych, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę o swoim hobby.
Książka dostępna jest w dwóch wersjach: darmowego e-booka i płatnej papierowej. Wersję elektroniczną pobrać można z tej strony. Edycja drukowana jest do kupienia na stronie Wydawnictwa LIBRON w cenie 40 zł (+ koszty wysyłki).
Brakuje linków.
grywrodzinie.pl