Serwis Gaming Alexandria opublikował właśnie kopię kości pamięci ROM oraz kod źródłowy gry Tarzan: Lord of the Jungle dla konsoli SNES, wraz z assetami. Tytuł, który zapamiętali prawdopodobnie posiadacze Game Boya i Game Geara, wydany w 1994 roku był także zaplanowany dla Super Nintendo Entertainment System.
Niestety, prace prowadzone przez studio Manley & Assiociates (obecnie Electrronic Arts Seattle) zostały wstrzymane, jednak oryginalne pliki nieukończonej gry oraz dokumentację związaną z procesem tworzenia Tarzan: Lord of the Jungle odnaleziono po latach. Prace nad wersjami gier dla mobilnych konsol prowadziło inne studio, Eurocom Developments.
Dotychczas mogliśmy oglądać jedynie screenshoty z gry, opublikowane na pożółkłych dziś kartach magazynów poświęconych grom na konsole. Dzięki uprzejmości Jima Grundella, programisty odpowiedzialnego za powstawanie gry w latach 90. dziś możemy sięgnąć po nieukończoną wersję gry, a nawet zajrzeć za kulisy powstawania tej produkcji, przeglądając dokumentację techniczną gry. Komplet plików publikuje również serwis Archive.org.
Tarzan: Lord of the Jungle nigdy nie został ukończony w wersji dla SNES-a. To co udało się opracować w latach 90. możemy zobaczyć na poniższym filmie obrazującym rozgrywkę. Gra przypomina inną znaną zręcznościówkę – Pitfall: The Mayan Adventure. Barwna grafika, skakanie po drzewach i nieco drewniana animacja głównego bohatera, który, jak to w opowieściach o Tarzanie bywa, musi uratować swoja Jane.
Wydawcą Tarzana miał byc GameTek, który zrezygnował z gry, wymieniając jako jedną z przyczyn przemoc – podczas rozgrywki nasz bohater zabija bowiem wiele zwierząt, korzystając z noża. Animacje do gry stworzył Jim Bradwick (znany z prac dla Humongous Entertainment).