Szwedzko-polskie Blindflug Studios (mające na swoim koncie First Strike, Cloud Chasers, Airheart i Stellar Commanders) postawiło na estetykę low poly (nawiązująca do francusko-belgijskich komiksów, takich jak Biggles i Buck Danny) i okres II wojny światowej, w którym mamy zbudować bazę lotniczą (z modułami dla wywiadu wojskowego) i zadbać o jej rozwój.
Kampania na Kickstarterze wyraźnie nabrała wiatru w skrzydła, bo po przekroczeniu w 4 godziny pierwszego progu (20 000 euro), mamy już progi II (zwierzątka w bazach lotniczych) i III (struktury dla wywiadu wojskowego) i połowę III (tym razem dotyczącą połowów rybek). Kolejne progi poznamy niebawem, za 100 000 euro do walki wkroczą Niemcy w roli nacji do wyboru, którą to przyjdzie nam poprowadzić do bitwy o Anglię. W Ground of Aces postawiono na rozbudowę i mikrozarządzanie bazą lotniczą oraz obsada pilotów i załóg floty bojowej. Obok trybu kampanii przewidziano tryb swobodnej rozbudowy bazy, a inspirację do powstania Ground of Aces czerpano m.in. z Rimworld, Going Medieval oraz Hearts of Iron IV. Premierę gry zaplanowano na sierpień 2024 roku.