Szykujcie pecety na retro action destruction – dwuwymiarową, pikselartową grę w zrównanie wszystkiego z powierzchnią ziemi.
Studio Headup wraz z jednoosobowym deweloperem Goody Gameworks zapowiadają dwuwymiarową grę w rozwałkę. Wszystkiego co się rusza, lata i stoi w miejscu. Gigapocalypse to gra, która skupia się na niszczeniu w 2D przeciwników, w stroju gigantycznego potwora przypominającego Kaijū. Sięgamy więc do wspomnień o Godzilli i King Kongu, przypominamy sobie zabawę w Rampage i ruszamy do boju! Wiele pikseli czeka na rozbicie. Do tego kilka malowniczych lokacji, heavymetalowy soundtrack i gigantyczny niszczyciel w roli głównej. Każdorazowa próba zdemolowania otoczenia oczywiście może skończyć się fiaskiem, ale oznacza to także tyle, że nasz gigant będzie rósł siłę, by dotrzeć aż do krańca poziomu i zmierzyć się z bossem. Im dalej zabrniemy i więcej zniszczymy, tym więcej punktów mutacji zyskamy, by ulepszyć naszego potwora (plus pięć uroczych zwierzaczków, równie wściekłych, jak nasz przerośnięty bohater). W przerywnikach – odrobina mini gier w stylu Tamagotchi i dekorowanie potwornego gniazdka fajnymi gadżetami.
Gigapocalypsa rusza w świat w Early Accessie już tego lata. Finalna wersja gry zaoferuje nam dziewięć potworów o unikalnych zdolnościach i sześć pięknie wypikselowanych lokacji rozrzuconych po różnych okresach istnienia ziemskich cywilizacji. Demo gry będzie dostępne na Steamie w ramach najbliższego festiwalu gier, już 16 czerwca 2021 roku.