Gra Sucker Punch zdaje się rozkręcać niemal dzień w dzień od premiery. Jeszcze pod koniec ubiegłego tygodnia pisaliśmy o niesamowitej sprzedaży. W parze z tym idą także oceny.

Ładnie obrazują to rezultaty w serwisie Metacritic. O ile krytycy przede wszystkim zgadzają się, że to bardzo dobra gra, choć w żaden sposób nie przełomowa, gracze oceniają ją jeszcze lepiej. Średnia 9.3/10 – najwyższa spośród tytułów ocenianych w ostatnich miesiącach – mówi sama za siebie. Warto zaznaczyć, że po raz pierwszy zastosowano przy znaczniejszym tytule zasadę niewystawiania oceny przed upływem 36 godzin. To pokłosie po zamieszeniach związanych z regularnym review bombingiem przy takich grach jak Death Stranding czy The Last of Us II.

Innym istotnym aspektem są nowe poziomy trudności wprowadzone przez Sucker Punch. Jeszcze dziś ma się bowiem pojawić patch 1.05, który wprowadzi tryb Lethal, który m.in. znacząco zmniejsza czas reakcji na ataki przeciwnika i sprawia, że każde starcie wygrać jest jeszcze trudniej niż na poziomie hard. Z drugiej strony, dla tych, co chcieliby sprowadzić rozgrywkę do zupełnego podążania za historią bez zbędnych kłopotów znajdą się opcje zmniejszające choćby liczbę kombinacji ciosów przeciwników i ich wytrzymałość.