Skrzynki mailowe największych wydawców treści w Polsce obecnie nie przeżywają, mówiąc delikatnie, oblężenia nowych zainteresowanych. Powoli stają się wręcz znakiem czasów minionych, liczonych sprzed ery Gmaila, którego filtry antyspamowe rządzą i dzielą na całej linii.

Zresztą, odkąd w regulaminach pojawiły się zapisy pozwalające na handel bazami danych, a to z kolei przełożyło się na morze reklam w skrzynce odbiorczej, zainteresowanie nimi zmalało do skrajnie niskiego poziomu.

Wydawcy jednak nie śpią, bacznie obserwując rynek, doskonale znając jego wartość i dostosowując się w realiów, w który gaming rządzi i dzieli również w czasach pandemii. A to z kolei ma przełożenie na różnorodne dogodności, które przynajmniej w teorii pozwolą upiec dwie pieczenie na jednym ogniu – posegregują maile w skrzynkach na bazie wprowadzonych reguł oraz pokażą ludzką twarz korporacji, nagle stającej się „cool” i bardziej dla graczy.

Decydując się na takie rozwiązanie, tworząc tzw. osobny segregator, znajdziesz w nim wszystkie maile i powiadomienia związane z szeroko rozumianym światem gier wideo – newslettery z serwisów gamingowych (a właśnie, otrzymujesz newsletter Pixelposta cwaniaku? Nie? To zapisuj się, ale już!), informacje pochodzące z platform dla streamerów, oferty i promocje związane z grami i sprzętem, jak również wiadomości od takich nadawców jak Steam, Fortnite, Wargaming, Gry‑Online, Muve.pl, Jinx, Razer etc.

 

News powstał na bazie dogodności wprowadzonej niedawno na poczcie o2.