Dobrze zaprojektowania kampania społecznościowa okazuje się kluczowa do błyskawicznego pozyskania funduszy na produkcję gry. Anshar Studios już może sobie pogratulować – wystarczyło 36 godzin na zebranie 50 000 dolarów… i rośnie.

Osiągniecie pierwszego progu oznacza jedno: wspierający otrzymają grę zgodnie z planowanych harmonogramem, to jest w grudniu 2020 roku. Znacznie ciekawszy jest drugi próg (60 000 USD) z trybem True Detective – czyli opcją gry w trybie nieodwracalnych decyzji. No i odsłaniający się z ukrytej grafiki próg 70 000 dolarów, z którego na razie możemy wyczytać jedynie „Additional character actions”. Statystycznie z ponad 1500 osób, które wsparły kampanię na Kickstarterze – każdy jej uczestnik wydał 37 USD. Błyskawicznie skończyły się poranne ptaszki (20 USD za cyfrową wersję Gamedeca) i najdroższe pakiety Designer (1499 USD za dwie kopie gry w pudełku z podpisami, książkami, artbookiem i innymi bonusami). Większą popularnością na Kickstarterze cieszą się wersje cyfrowe gry od fizycznych, pudełkowych. Ważna, nowa informacje od Anshar Studios: będzie miał też swoje premierowe wydanie na GOG. Oczywiście w polskiej wersji językowej, gdyby ktokolwiek miał wątpliwości. Kampania kickstarterowa dobiegnie końca 28 kwietnia 2020 r.

Izometryczny, cyberpunkowy, narracyjny cRPG coraz bardziej przypomina Disco Elysium. A to chyba dobre dla nas wieści.