Kampania na Kickstarterze utworzona przez Anshar Studios już może ogłosić sukces: podstawowy cel osiągnięto w 48 godzin, teraz trwa wyścig z czasem obliczony na kolejne progi: 170 i 200 tys. USD.

Do zakończenia zbiórki społecznościowej pozostało wprawdzie jeszcze kilka dni, ale po osiągnięciu pierwszego progu dowiedzieliśmy się, że oprócz trybu True Detective, dodatkowych interakcji z NPC-ami, skórek do zmiany wyglądu bohatera, virtualium zaczerpniętego ze świata Seven będziemy mogli także wkroczyć do nierzeczywistości Cthulhu, a i jest szansa na częściowe voice overy dla NPC-ów.

Niewątpliwie świat Gamedeca obrasta w dodatkowe atrakcje, a sama gra zapowiada się jako wyjątkowo smakowity kąsek dla wielbicieli klimatów cyberpunkowych. Ciekawe jak anglojęzyczni czytelnicy zareagują na przetłumaczonego Gamedeca, który będzie towarzyszył wydaniu gry, zaplanowanej na koniec 2020 roku.