Gaming na styku z lifestyle to tematy przewodnie jutrzejszej konferencji online, którą możemy śledzić na stronie wydarzenia na Facebooku. Link do streamu otrzymamy wysyłając e-mail na adres: [email protected]

Prelegenci przedstawią wyszczególnione w harmonogramie tematy wraz z premierowymi wynikami badań dotyczących marketingu w gamingu przeprowadzonych przez Havas Media Group i Brief Esports. Podczas wydarzenia widzowie konferencji będą mogli również posłuchać prelekcji specjalistów w obszarze inwestycji w gaming i esport. Intencją organizatorów Esports Gaming & Lifestyle jest przybliżenie zjawiska, które wkroczyło do mainstreamu. Konferencja transmitowana będzie prosto z ESPOT pop-up gaming concept, pierwszego lokalu w Polsce łączącego gaming z lifestyle, który już 23 października rozpoczyna działanie w Elektrowni Powiśle w Warszawie.

Plan konferencji Esports Gaming & Lifestyle by ESPOT

10:00 – 10:10 Przywitanie Gości | Marcin Krzemień / Vigilant Magazine
10:10 – 10:20 Prezentacja ESPOT pop-up gaming concept | Jarosław Śmietana / ESPOT
10:20 – 11:00 Rynek gamingu i esportu w Polsce w roku 2020. Czy marketing w gamingu działa? Prezentacja badania Brief Esports & Havas Media Group | Alex Gręziak / Havas Media Group
11:00 – 11:20 Wartości mediowe w esporcie i gamingu na podstawie badania Pentagram dla Porsche MPDM | Michał Mango / ESE
11:20 – 11:40 Trendy w lifestyle i gaming oraz content przyszłości | Lila Malinowska & Wojciech Krzemień / Vigilant Magazine
11:40 – 12:00 Polska Liga Esportowa jako połączenie esportu i lifestyle
12:00 – 13:00 Panel dyskusyjny z udziałem partnerów ESPOT