Na oba tytuły jeszcze trochę poczekamy, mamy już jednak wstępne informacje o tym czego możemy oczekiwać.
Warfare 1944 będzie taktycznym FPS-em, rozgrywanym na frontach II wojny światowej, na dużych obszarach. I ponoć z dużym realizmem walki, w której jedna kula może zabić. Wrzucone w ten młyn wojny drużyny mają za zadanie przetrwać i pokonać swoich przeciwników. Fragment rozgrywki jak na razie nie robi dobrego wrażenia, miejmy nadzieję, że oprawa graficzna w finalnej wersji gry doczeka się solidnych szlifów.
Nieco lepiej prezentuje się Operation: Harsh Doorstop – społecznościowy projekt Drakeling Labs, gra pvp, która będzie dostarczana w modelu free to play, bez lootboksów, mikropłatności i całej tej otoczki psującej balans rozgrywki. Niebawem Harsh Doorstop ma pojawić się we wczesnym dostępie. Teren walki: Afganistan, lato 1991 r. Ponownie FPS nakierowany na taktykę walki w dużym, otwartym terenie.