Pięknie wykonana gra akcji z elementami RPG, inspirowana Zeldą. Model walki został oparty o mechanikę tower defense i rozmieszczanie pułapek, a całość ubrano w kolorowe poziomy przepełnione różnorodnymi zadaniami do wykonania.
Gra opowiada historię młodego majsterkowicza imieniem Dwerve, który wyrusza w podróż do krasnoludzkich ruin, aby odkryć zaginione technologie starożytnych kowali – wieżyczki i zasadzki. To jedyny sposób, by ochronić krasnoludy przed Królową Wiedźm oraz jej armią krwiożerczych trolli i potwornych stworzeń. Niestety, krasnoludzki naród kopiąc zbyt głęboko w górach Mount Crowcrest uwolnił Hordy Mroku czyniąc spokojne niegdyś miejsce śmiercionośnym obszarem.
Podczas przygody przeszukujemy lochy, wykonujemy liczne wyzwania oraz odkrywamy losy mieszkańców będących w niebezpieczeństwie. Spotykamy przyjaciół, którzy chętnie pomagają w naszej misji, a także złoczyńców, próbujących powstrzymać nas za wszelką cenę. Strategiczne rozmieszczenie wieżyczek i pułapek zadecyduje o wyniku bitwy, a potężne artefakty znalezione po drodze ułatwią nam w tym zadanie. Odkryjemy m.in. tarczę blokującą strzały, niszczycielski bumerang oraz młot trzesący ziemią. Wszędobylskie potwory atakują każdą wieżyczkę będącą w ich zasięgu. Kiedy pędzą w naszym kierunku, możemy budować wieżyczki, które tną, kroją w kostkę, rąbią, spalają na popiół, wbijają kolce i porażają prądem.
Data premiery Dwerve została zaplanowana na 2021 rok na komputerach PC (Steam). Deweloperzy studia Half Human Games, planują również wydanie gry na konsolach PlayStation 4 i Nintendo Switch.